Ga naar inhoud

afbeeldingen kopieëren naar e-mail bericht

jodina

Aanbevolen berichten

Hoi Jodina

De ontvanger ziet bij Windows Live de afbeelding (bijlage) wel onder het bericht, net zoals in Gmail.

Ik denk niet dat dit anders mogelijk is. Heb je het in het verleden wel anders gedaan? Is het in het verleden wel gelukt?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je hebt het zelfde probleem als dat topic in bericht3.

Welk e-mailaccount heb je? (g-mail, hotmail......)

Welke browser gebruik je?

In google chrome en internet explorer lukt het mij ook niet om een foto rechtstreeks in de mail te plaatsen via windows live mail.

Bij Asus lukt het wel via firefox, maar bij een ander lid weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een live account en browser heb ik internet explorer (9?) heb nu iets uitgeprobeerd via mijn andere account (home). heb daar een afbeelding opgezet en doorgestuurd naar mijn live account en dat lukte wel dus waarom nier gewoon direct via live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vraag is eigenlijk of je jouw e-mails opent en verstuurt met windows live mail?

(Je kan namelijk via windows live mail allerlei accounts instellen.)

Gebruik je het programma zoals in onderstaande afbeeldingen.

post-23245-1417704428,8216_thumb.png (klik op de afbeelding om te vergroten)

post-23245-1417704428,8467_thumb.jpg

Of gebruik je webmail dus via je browser inloggen en daar je mails verzenden en ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows live gebruik ik bijna niet meer, vorig jaar ben ik overgegaan naar hotmail/live. ik moet me dus elke keer aanmelden met een wachtwoord en om bij die post kan ik bij de tekst geen afbeeldingen plaatsen wel bij windows live. ik hoop dat je nu genoeg weet en me kunt helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.