Ga naar inhoud

microsoft office word 2007 of 2010 downloaden

Mvs92

Aanbevolen berichten

Ik maak op het moment gebruik van word 2003.

Powerpoint opent in zijn geheel niet, omdat ik waarschijnlijk iets heb verwijderd.

Ik wil graag office opnieuw downloaden, maar dan 2007 of 2010.

Elke keer als ik dit probeer veranderd eigenlijk niks. Iemand een idee hoe ik word 2007 of 2010 kan downloaden zodat excel, powerpoint etc. het allemaal doet en ik 2003 niet meer nodig heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mvs92,

als ik je redenering kan volgen wil je dus geen gebruik meer maken van Office 2003, maar overstappen naar Office 2007 of Office 2010?...

Office 2003 kan je verwijderen via configuratiescherm --> programma's en onderdelen of dmv Revo Uninstaller (klik er op).

Denk er aan om eventuele contactpersonen en mails (Outlook) te back-uppen.

Schoon na de verwijdering je pc op met Ccleaner (klik er op).

De verschillende versies van Office kan je onder andere hier (klik er op) online aankopen, een andere mogelijkheid is dat je bij in de pc-winkel een Office pakket aankoopt.

Een gratis alternatief voor het betalende MS Office is Open Office (klik er op).

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag office opnieuw downloaden, maar dan 2007 of 2010.

Elke keer als ik dit probeer veranderd eigenlijk niks. Iemand een idee hoe ik word 2007 of 2010 kan downloaden zodat excel, powerpoint etc. het allemaal doet en ik 2003 niet meer nodig heb?

Welke programma's van Office heb je nodig, of wil je gebruiken?

Er bestaan verschillende versies van Office, telkens met andere programma's.

De versie home en student is de goedkoopste versie.

Office-pakketten 2010

Office 2010 proberen - Microsoft Office

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.