Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorig jaar heb ik via tax-on-web en de eID-cad reader netjes mijn belastingformulier ingevuld. Afgelopen herfst heb ik een ieuwe PC gekocht, Windows 7, internet explorer 9, maar..de 64 bits versie in plaats van vroeger de 32 bits versie.

Als ik nu de tax-on-web raadpleeg, blijkt die niet onder 64 bit ondersteund te worden???

Iemand ervaring hiermee ? en voorstellen ?

mvg

Jan

Geplaatst:

Dag jan debrouwere,

klik op start (Windowsknop links onderaan) en ga dan naar je lijst alle programma's...Zoek in deze lijst de 32-bit-versie van Internet Explorer en log via deze versie op Tax-on-web in.

Succes !

Geplaatst:

Beste Asus,

Heb ik al geprobeerd, werkt ook niet!

Is het de schuld van de Explorer 9 versie ?

In de foutmededeling van Tax-on-web spreken ze over ""U gebruikt een navigator die niet wordt ondersteund. Dit kan fouten veroorzaken en wij raden u aan om een van de volgende navigatoren te gebruiken: Internet Explorer (32bits) (5.5, 6.0, 7.0, 8.0) of Firefox (>= 3.0)."

Zal ik de Explorer 9 verwijderen en/of de Explorer 8 (32 bit) terug installeren? Kunnen die samen in mijn programmalijst staan of veroorzaakt dat interacties?

Windows 7 draait natuurlijk ook op 64 bit.

mvg, met dank,

Jan

Geplaatst:

Bedankt voor de info, maar ik heb alles minutieus uitgevoerd, en ik ben er nog niet. Bij de test op Diagnose 1.2 - Federale Overheidsdienst Financiën, krijg ik de melding bij testresultaten :

Testresultaten

"Test with eID card

Browser cannot sign. An error occurred during the signature process (error 510 : The certificate store does not contain any certificate. ) "

Ik heb de hele procedure een paar keer herhaald, maar kom er niet uit.

Iemand had me verteld dat met firefox dat allemaal veel eenvoudiger ging, maar na installatie van de firefox 4 ben ik er ook niet.

Iemand nog suggesties ?

mvg, met dank, Jan

Geplaatst: (aangepast)

Hebt je java op uw computer?

Je hebt internet explorer en internet explorer(64x) en je dient internet explorer te gebruiken zoals Dasle zei.

Hebt je bovenaan de browser op de gele balk met de rechtermuisknop op installeren geklikt?

Je moet in feite niks van aantrekken van " Bij de test op Diagnose 1.2 - Federale Overheidsdienst Financiën, krijg ik de melding bij testresultaten :"

Bij mij werkt de test ook niet bij windows 7 - 32 bits

Maar ik kan wel alles doen wat ik wil.

aangepast door stegisoft
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.