Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal

ik ben hier nieuw maar heb al direct een vraagje

gisteren was ik bezig op mijn pc en ik typte SD bij zoeken (voor sd kaart)

die vroeg met welk programma ik dit wou openen ik klikte wordpad aan en nu heeft elk programma (internet,youtube downloader msn en noem maar op dit icoontje van wordpad maar ook als je op die icoontjes klikt open wordpad hoe maak ik dit ongedaan want ik moet nu elke keer naar ergens een map gaan om internet te kunnen openen

wie hier een antwoor op weet laat iets weten

alvast bedankt

Geplaatst:

Hoi dylanboy1992,

van harte welkom op het forum!

Als het nog maar van gisteren geleden is, kan u proberen om een herstelpunt terug te plaatsen. Hier (KLIK) leest u hoe dat moet.

Geplaatst:

hij zegt systeemherstel kan pas ongedaan worden gemaakt als het is uitgevoers

als systeemherstel in de veilige modus word uitgevoerd of via het menu opties voor systeemhertsel is gestart kan dit niet worden uitgevoerd en dan moet ik ja of nee klikken wat nu

Geplaatst: (aangepast)

Post ook eens een hijackthis logje want je hebt blijkbaar meerdere problemen met de pc, gezien je posten van vandaag :)

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Hier (KLIK) kun je een filmpje bekijken hoe je hijackthis uitvoert en het logje moet posten.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Lukt het nog om hijackthis in veilige modus te draaien? Hijackthis downloaden vanaf een computer die nog wel goed gaat, hijackthis dan op een stickje plaatsen, en dat stickje in de probleem-pc stoppen. De probleem-pc opstarten met het stickje en naar veilige modus gaan (F8 drukken tijdens opstarten) en van daaruit een logje maken zoals hierboven is uitgelegd.

@helpers: zou een bestands associatie fix hier kunnen helpen? Dus zo'n registerbestanden die .exe bestanden enzo terug goed koppelen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.