Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een canon pixma mp270 printer/scanner/copier.

Dat kreng werkt behalve inscannen van bv een tekst of foto wil niet lukken. Als ik een copy wil maken print hij die wel uit, enkel scans kunnen bewerken op pc lukt niet. Heb al nieuwe software op pc gezet, ... Niets werkt en heb scanner dringend nodig.

Wie kan me helpen?

Bedankt

Geplaatst: (aangepast)

Was er een cd bij de printer? Deze cd in computer stoppen en opnieuw de programma's voor scanner en printer installeren.

Welk besturingssysteem hebt u? Windows XP, Vista of Windows 7?

Ik heb je printer gevonden op de website van Canon:

Hier (KLIK) moet je eerst nog je besturingssysteem opgeven en je taal en daarna kan je vanonder de programma's beginnen downloaden die je nodig hebt om te scannen of om gescande dingen te bewerken op je computer.

aangepast door Kurtt
Geplaatst: (aangepast)

Volg de tips in bericht 2 hierboven. Welk besturingssysteem hebt u? Windows 7, XP of Vista? 32 of 64 bit?

---------- Post toegevoegd om 20:19 ---------- Vorige post was om 20:10 ----------

Download dit programma en je kan scans bewerken van je printer op je computer met de pixma mp270!

Klik onderaan op die website op "mpnexwin304ea23-2.exetriangle_right_gray.gif

48710.34 Kb."

Veel succes :)

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Wanneer je de nieuwe software installeert, verwijder je de oude best eerst met Revo Uninstaller (klik er op).

Schoon nadien je pc op met Ccleaner (klik er op).

Volg nauwgezet alle stappen van het installatieprogramma, zeker wat betreft het aansluiten van de usb-kabel.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.