Ga naar inhoud

boodschat "plaats een schijf"

oliviergent

Aanbevolen berichten

ik heb een acer aspire 7730G laptop en een bd rom speler.

Nu heb ik sedert enige tijd problemen. als ik mijn explorer open zie ik niks staan bij mijn bd rom speler. Hij staat er wel maar geeft aan dat er niks "in" zit terwijl er wel een spelletje of een andere dvd in zit. Als ik de map probeer te openen zegt hij "een schijf plaatsen". Maar er zit er dus 1 in.

Het vreemde is dat als ik er een spelletje insteek wat al geïnstalleerd is, ik dat zonder problemen kan spelen.

Alleen nieuwe installeren gaat niet omdat hij de DVD niet herkent en dus de setup niet verschijnt.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt clarkie, maar dat werkt ook niet.

op het einde zegt hij "

Plaats leesbaar-media in het cd-/dvd-station[H:]. Er is geprobeerd om het cd-/dvd-station voor u te openen." en mijn spelletje (dat ik tevoren aan het spelen was) worft ge-eject.

op het rapport staat dan "het station is leeg of de mediumindeling wordt niet ondersteund"

Andere ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat werkt ook niet. de speler lijkt goed geïnstalleerd. ik zou denken dat mijn lens vuil is maar aan de andere kant, dan zou ik ook geen spelletje kunnen spelen? en bovendien, hoe reinig je die. ik zie als ik de speler eject een blauw stukje bol glas, is dat de lens?

Ik weet echt niet wat er gebeurt is. ik heb overlaatst wel nog een spelletje gebrand. ik wou er een dvd in steken maar dat mocht niet. het programma zei dat ik er een cd rw moest insteken. zou mijn speler nu dolgedraaid zijn daardoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.