Ga naar inhoud

Temperatuur laptop

Aanbevolen berichten

De laptop waar ik momenteel op werk draait momenteel continu sedert 14u deze middag...

CPU : 41°C, Mobo : 45°C, HDD : 30°C.

Veel is afhankelijk van het concept van de laptop.

Hier (klik er op) nog aanvullende info m.b.t. de tip van bergkid (gecomprimeerde lucht).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien wel niet bijster esthetisch maar wel doeltreffend...eventueel kan je de cd-doosjes vervangen door een houten latje van dezelfde (of meer) hoogte...je ventilator werkt dus wel degelijk, maar komt nu toch al minder in ademnood.

Indien je met een spuitbus gecomprimeerde lucht gaat werken : hou deze altijd in de positie zoals op de foto's, nooit ondersteboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe recenter, hoe stiller...da's de tendens...toen ik ruim 4 jaar geleden een nieuwe Medion kocht, maakte die redelijk veel lawaai (ventilator)...de Medion van mijn vriendin is 2 jaar oud en die ventilator hoor je amper.

Veel hangt hier weer af van het inwendige : het concept, de hardware en ja, het stof...gecombineerd met het gebruik, de belasting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag Haakieee,

als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.