Ga naar inhoud

PC bevriest plots

Aanbevolen berichten

Ik heb al jaren dezelfde computer, ik heb niets aan de soft- of hardware veranderd, maar sinds enige tijd bevriest mijn sherm plots, of toch ongeveer.

Meestal gebeurt het na zo'n 10 minuten, soms gebeurt het ook helemaal niet. Ik kan nog wel met de muis bewegen en mijn toetsenbord functioneerd ook nog, het lijkt gewoon dat mijn Pc blijft steken op het scherm waar ik op zit als het gebeurt.

Ik dacht eerste dat het de hardeschijf was, maar die is blijkbaar in orde.

Ik heb ook al van alles geprobeerd, schijfcontrole's, formateren, defragmenteren... :thumpdown:

Iemand een idee wat het wel kan zijn, dan hoor ik het graag. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je merk, model en modelnummer van de pc eens opgeven?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Hoe oud is de pc?

Heb je de pc al eens "uitgestoft"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Sorry voor de late reactie, maar zat even geheel zonder pc.

Het probleem is ondertussen "opgelost", blijkbaar conflicteerde mijn Avast plotseling met windows, geen idee hoe het komt, want ook de anti-virus van windows zelf werkt niet meer.. Nu gebruik ik dus gewoon een andere anti-virus.

Toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.