Ga naar inhoud

Ati Mobility 3100 Driver Windows XP

ofcourse

Aanbevolen berichten

Via de volgende link kan je de drivers voor je grafische kaart downloaden >> Drivers ATI Radeon 3100

Met dank aan Asus voor de link :top:

Werkt nog niet.. installeert geen eens Display driver ... heel raar dit allemaal, ik geef het op ik ga toch maar Windows 7 erop zetten denk ik... kom er nooit uit zo.. ik ben 100% zeker dat dit ati radeon 3100 is... heb doos zelf naast me en heb altijd 3100 geinstalleerd.

Toch bedankt dat je me probeert te helpen.

aangepast door ofcourse
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen cd bij de laptop gekregen met drivers want dan zouden we eerst de chipset drivers moeten installeren.

En via de specificaties die ik vind gaat het idd om een Radeon 3100

Wil je dit misschien werkend krijgen met Windows XP zal het nog zoekwerk worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn geen XP driver bij Ati en dus kan je ook niet installeren.

De enige oplossing is vista of windows 7 installeren.

Waarom kies je niet voor de gemakkelijk windows 7 want uw laptop is niet gebouwd voor XP

Daarbij is XP een echt ouderwetse windows die niet meer van deze tijd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn geen XP driver bij Ati en dus kan je ook niet installeren.

De enige oplossing is vista of windows 7 installeren.

Waarom kies je niet voor de gemakkelijk windows 7 want uw laptop is niet gebouwd voor XP

Daarbij is XP een echt ouderwetse windows die niet meer van deze tijd is.

Nou ja anderjaar geleden lukte het nog wel. Ik had gewoon liever Windows XP op me laptop. Maarja, ik heb inderdaad cd-tjes bij gekregen maar is alleen voor Vista/Win7,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.