Ga naar inhoud

Groep dode pixels? binnen 3 dagen?


Thavic

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

Even een vraagje. Een paar dagen geleden merkte ik tijdens het gamen ineens dat er iets op mijn scherm zat. In eerste instantie dacht ik aan vuil, of aan vocht, maar toen ik het probeerde weg te vegen bleef het zitten. Toen ik nog even beter ernaar keek leken het wel dode pixels, weliswaar niet zwart, maar blauw/paars achtig. Als ik normaal aan dode pixels denk, denk ik aan 1 of 2 pixels, dit is een hele groep. Het gekke vind ik dat deze dode pixels zich waarschijnlijk in één keer gevormd hebben, want ik had ze nog nier eerder opgemerkt.

Ik heb al van alles geprobeerd om ze weg te krijgen: op de pixels tikken, kleine programmatjes draaien die beweren stuck pixels te kunnen verwijderen etc. niets helpt.

Hier enkele foto's

post-26757-1417704435,1654_thumb.jpg

Ik hoop dat iemand van jullie weet wat ik moet doen!

post-26757-1417704434,8383_thumb.jpg

post-26757-1417704435,0329_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het meer dan 2 dode pixels zijn dan geldt de garantie van 2 jaar.

Het kan zijn dat de fabriek 1 jaar waarborg geeft maar de verkoper moet 2 jaar waarborg geven.

Dus in uw geval met zoveel dode pixels kan je het terug brengen naar de winkel of opsturen naar fabriek.

Alvorens te doen vraagt je RMA nummer aan de winkel indien het hier om een webshop gaat.

Alleen met een RMA nummer kan je opsturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft, heel erg bedankt voor je reactie! Ik hoop dat ik nog binnen de 2 jaar garantie val, ik kan me namelijk herinneren dat ik dit scherm al in 2009 had, ik zal dit nog even nakijken en hopelijk valt het scherm nog binnen de garantie

Nogmaals bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.