Ga naar inhoud

windows XP back up

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik had laatst enorme PC- problemen, hij reageerde bijna niet meer, liep zeer langzaam.....

Heb dan een back-up gemaakt, en die opgeslaan op mijn externe harde schijf. Heb dan XP opnieuw geinstalleerd, updates gedaan, en wil nu die backup weer op mijn pc zetten. Dit lukt dus totaal niet, het zijn DAT bestanden, en ik kan ze niet openen.

Ik ben helemaal geen PC-expert. Kan iemand mij helpen hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die back up wizard gebruikt 8geavanceerde modus voor backup) , alles op de externe harde schijf schijf gezet, windows xp opnieuw geinstalleerd, dan die wizard weer gebruikt om die gegevens van die back up terug te zetten, maar dit mislukt keer op keer.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, ntbackup. en ja, ze staan in een map, en het zijn dat.files.......

Heb nu al een paar keer die wizard terugzetten gebruikt om die gegevens uit de back up terug te zetten, maar dit lukt niet.

Er komt altijd het bericht dat die map geen gegevens bevat...... alhoewel er die dat.bestanden in staan......

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.