Ga naar inhoud

Sandboxie 3.52 Deïnstalleren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik had laatst het programma Sandboxie op mijn computer geïnstalleerd, maar nu wil ik er toch eigenlijk vanaf. Ik heb geprobeerd het programma te verwijderen maar het lukt niet en ik zou niet weten hoe ik dat wel moet doen.

Ik heb Sandboxie geprobeerd te verwijderen met "Een programma verwijderen" in het configuratiescherm, ik heb in het Startmenu bij "Alle programma's" gekeken in de map "Sandboxie" en in de installatiemap of er daar een Uninstall bestand stond, en ik heb met 2 verschillende uninstall programma's ( Revo Uninstaller + Your Uninstaller ) geprobeerd Sandboxie te verwijderen maar dat lukt ook niet. Voor de rest weet ik geen manieren meer om een programma te deïnstalleren. Ik hoop jullie misschien nog een andere oplossing voor mij hebben om het alsnog te verwijderen.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Hoi SWAT4,

wanneer je via start (Windowsknop links onderaan) naar je lijst alle programma's gaat, daar het programma zoekt en er rechts op klikt, krijg je dan geen uninstall die je kan aanklikken ?...

Grtjs.

Geplaatst:
Hoi SWAT4,

wanneer je via start (Windowsknop links onderaan) naar je lijst alle programma's gaat, daar het programma zoekt en er rechts op klikt, krijg je dan geen uninstall die je kan aanklikken ?...

Grtjs.

Hallo,

Nee die is er helemaal niet.

Er zijn meerdere bestanden in die map, en op alle bestanden als ik er rechts op klik zie ik geen "uninstall" of iets dergelijks staan..

Geplaatst: (aangepast)

Is het de testversie? Probeer versie 3.52 opnieuw te installeren. Zie of daarna sandboxie in de lijst van configuratiescherm/software staat. Als het om eventueel gekraakte versie gaat is om problemen vragen maar ik beschuldig je nergens van;-)

Installeer dus opnieuw versie 3.52 via onderstaande link:

http://www.sandboxie.com/index.php?AllVersions

aangepast door Kurtt
Geplaatst:
Is het de testversie? Probeer versie 3.52 opnieuw te installeren. Zie of daarna sandboxie in de lijst van configuratiescherm/software staat. Als het om eventueel gekraakte versie gaat is om problemen vragen maar ik beschuldig je nergens van;-)

Hoe moet ik nog een keer installeren ? Als ik het doe wordt het programma dan toch "dubbel-geïnstalleerd" en krijg je toch en foutmelding ?

Maar mijn Sandboxie is geen gekraakte versie hoor, kijk maar :

post-24814-1417704435,364_thumb.png

Als ik het doe wordt het programma dan toch "dubbel-geïnstalleerd" en krijg je toch en foutmelding ?
Neen. Als je versie 3.52 opnieuw installeert, wordt die overschreven, en niet dubbel geïnstalleerd. Door te overschrijven komen de sleutels terug in orde, en kan eventueel de uninstall terug werken. Ik heb veel ervaring met sandboxie.;-)

Als je versie 3.54 opnieuw installeert kan het zijn dat je dubbele versies hebt. Ik zou even 3.52 opnieuw installeren via de link hierboven van mij :). Hou ook rekening met de juiste bit-versie. Heb je vroeger 32 bit geinstalleerd, moet je dat nu ook doen. Heb je vroeger 64-bit versie geinstalleerd, moet je dat nu ook doen.

http://www.sandboxie.com/index.php?AllVersions

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Als ik de Setup van Sandboxie 3.52 open krijg ik de volgende melding :

Nu zou ik gewoon deïnstalleren moeten kiezen in plaats van overschrijven toch ?

post-24814-1417704435,4183_thumb.png

1. maak eerst eens een herstelpunt: http://www.pc-helpforum.be/f251/hoe-maak-ik-een-herstelpunt-windows-27524/

Als ik de Setup van Sandboxie 3.52 open krijg ik de volgende melding :

Nu zou ik gewoon deïnstalleren moeten kiezen in plaats van overschrijven toch ?

ja je kan dat proberen, als hij dan opnieuw klaarstaat om te gaan installeren druk je op annuleren

ik zou het kunnen testen maar aangezien ik sandboxie regelmatig gebruik ga ik het niet verwijderen.

Volgens mij gaat die dan sandboxie 3.52 verwijderen en daarna onmiddellijk 3.52 er terug op plaatsen. Maar dat is niet erg. Kijk daarna eens of Sandboxie nu tussenstaat in Configuratiescherm/Een programma verwijderen...

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Ja, het heeft gewerkt en het is eindelijk weg van mijn computer.

Ik heb nog even het register gescand voor registersleutels die Sandboxie achterliet en hersteld.

Heel erg bedankt voor jullie tijd en snelle reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.