Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil Virtual PC gebruiken en om het juiste exe-bestand te downloaden moet ik weten of mijn besturingssysteem (XP SP2) een 32-bit of een 64-bit-systeem is. Waar kan ik dit achterhalen?

Alvast bedankt voor de tip(s)

Ivan

Geplaatst:

Beste, bedankt voor de tip maar..... wanneer ik winmsd.exe uitvoer zoals gevraagd krijg ik het scherm "Help en Ondersteuning"... (zie afbeelding).

Enig idee ?

Alvast bedankt

Ivan

post-662-1417703720,8199_thumb.jpg

Geplaatst:

Je pagina "Systeemeigenschappen" laat je wel goed in de steek, want daar moet je normaal die gegevens terugvinden. Maar je afbeelding vertelt een ander verhaal.

Die info van MS klopt dus inderdaad ook niet, want ook bij mij verwijst die wimdsd.exe naar de "Help en Onderteuning" en is er geen verdere info te rapen.

Dan maar met een programmaatje : download SIW en in de hardware-sectie bij moederbord moet je het normaal wél vinden.

Geplaatst:

Had dit programma al in mijn bezit en ook aangewend zonder resultaat. In bijlage vind je alles wat SIW op mijn PC betreffend ehardware vond. Wil je eens zien of je daar iets vindt ivm 32 of 64 bit?

Thanks

Hardware.txt

Geplaatst:

Helaas moet ik me neerleggen bij de overmacht ... ook ik kan hieruit - helaas - geen passende conclusies trekken. Sorry :s Erg vreemd allemaal.

Geplaatst:

Alletwee downloaden diegene die werkt is de juiste.:argh:

Zo heb ik het toch altijd gedaan want je zal wel merken welke de juiste is.

Probeer eens en dan weet je het voor de volgende keren.

Grtz

Geplaatst:

Helemaal gelijk hoor. Heb het geprobeerd met de 64bit en kreeg het volgende antwoord (zie afbeelding). Ja, dan weet je het meteen niet?

Thanks

Ivan

post-662-1417703720,8558_thumb.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.