Ga naar inhoud

Windows 7 - Belkin n1 wireless router - draadloos en bedraad

Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik heb thuis een Belkin n1 wireless router. Deze router zit direct op het internet van upc aangesloten. Deze router verzend draadloos internet en er gaat ook nog een draad naar een andere router/switch die het vaste internet verder verdeeld naar de verschillende kamers. Probleem is dat als ik op mijn computer met internet via draad verbinding heb met een server (bijv. een spel of skype oid) en iemand op een laptop draadloos internet opstart of surft, ik van mijn servers disconnect. Dit is heel vervelend aangezien deze router probleemloos draadloos en bedraad tegelijk aan moet kunnen. Ook ons internet is snel genoeg hiervoor. Het lijkt er dus op dat de router op dat moment draadloos voorrang geeft of iets dergelijks. Heb al eens naar de klantenservice gebeld maar dat duurt 10 minuten en dan moet je hem alleen maar resetten, wat niet helpt natuurlijk. Heeft iemand hier verstand van of zit je met hetzelfde probleem? Alvast bedankt, groetjes Seth.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft, bedankt voor je reactie. Het is een Belkin n1 wireless router, type F5D8231-4. Merknaam van de switch weet ik niet, maar zou het daar ook aan kunnen liggen dan? Deze doet namelijk niks met het draadloos internet, en het probleem speelt alleen als dat draadloos internet ook aan gaat. Internet zoals dat hier binnenkomt vanaf upc is inderdaad op een speciale poort daarvoor aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.