Ga naar inhoud

uninstal werkt niet

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Sinds enkele dagen heb ik een nieuwe laptop, een Asus K52F. Dit was nodig omdat de HD van de oude laptop het aan het begeven was. Omdat ook de accu al een geruimde tijd niet meer werkte en nog enkele dingen vond ik het beter om dan maar een nieuwe laptop te kopen.

Maar nu heb ik dus deze laptop met Windows 7. Gelijk al problemen. Eerste probleem kwam snel. Na het installeren van Office 7. ging het nog goed. Na het verwijderen van Office 7 en updates door het programma Revo uninstaller ging het mis. Ik had de laatste optie gekozen dat Revo alles zelf zou doen. Duurde wat langer maar goed.

Het herstel programma werkte niet meer, de uninstal ook niet meer. Programma's die ik wilde verwijderen zouden volgens Revo al gedeinstaleerd zijn. Op de desktop stonden de snelkoppelingen nog steeds. Ook in Windows start menu staat deze map nog steeds.

Dus in het kort, herstel en uninstal en waarschijnlijk? instal dan ook. Dat laatste heb ik niet geprobeerd.

Graag weer jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst uit wat in bericht 3 staat (onder dit bericht, van Clarkie).

Als dat geen bevredigend resultaat geeft, kan je onderstaande dingen proberen:

Ik maak altijd gebruik van Configuratiescherm/Programma's/Een programma verwijderen... en niet van Revo Uninstaller en ik heb nog nooit problemen gehad met een deïnstallatie van Office. Hiermee zeg ik natuurlijk niet dat het programma Revo Uninstaller slecht zou zijn.

2. Wat je zou kunnen proberen is Office 2007 opnieuw te installeren, en daarna enkel Office 2007 verwijderen met Configuratiescherm/Programma's/Een programma verwijderen...

3. Daarna overbodige registersleutels opkuisen met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het installeren van Office 7. ging het nog goed. Na het verwijderen van Office 7 en updates door het programma Revo uninstaller ging het mis.

Heu...ik ben hier ergens niet goed mee...enerzijds installeer je office 2007 (??), om het dan te (willen) verwijderen en nadien weer opnieuw te willen installeren ?...:hmmmm:

Heeft dit alles iets te maken met je andere topic ?...werden er al manuele wijzigingen in die mappen aangebracht?...:hmmmm:

Ter info nog : Revo Uninstaller Free verwijdert enkel programma's die in 32 bits versie zijn geïnstalleerd...full 64 bits support is enkel 'weggelegd' voor de betalende pro versie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt bedankt, ik had die Revo uninstaller ook een keer gebruikt op advies van een van jullie. Dit, omdat Revo echt alles verwijderd.

Clarkie , het herstelconsole werkte niet meer werkte.

Asus, ik had die Offic 7 geinstalleerd, maar er zat nog een trial versie van 10 op (nieuwe laptop), zo raakte ik in paniek. Omdat dat ik eerst die Office 10 had moeten verwijderen voordat ik die 7 er op ging zetten.

Ik weet niet of het iets met die andere topic te maken heeft, maar daar gaat het om mappen die zo maar door Windows 7 ergens neergezet worden. Voor mij als leek, op vreemde plaatsen.

Inmiddels een recovery uitgevoerd, en weer van voren af aan begonnen

aangepast door weeternietzoveelvan
extra info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels een recovery uitgevoerd, en weer van voren af aan begonnen

Prima, da's de meest zuivere oplossing en vertrek je gegarandeerd weer met een propere lei...:top:

Als je binnen dit topic geen vragen meer hebt mag je dit sluiten door op de 'opgelost-knop' te klikken.

post-20447-1417704436,7651_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.