Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat is volkomen NORMAAL hoor,je hebt namelijk een map voor de 64bit programma's en de 32bit programma's(dat is dus de x86 map);-)

In die laatste zullen ook de meeste programma's terecht komen gezien het feit dat er nog steeds heel veel programma's enkel met 32bit overweg kunnen,dit wil echter niet zeggen dat ze niet werken op een 64bit systeem uiteraard.

Oeps net iets TE LAAT.:dong:

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, Jean Pierre, Kurtt en Asus bedank voor jullie reactie.

Asus ik had inderdaad wijzigingen aangebracht. Ik had een map van DVD soft die ook in 2 verschillende mappen stonden. Mijn Document en Profile file (x86) vermeld stond vewisseld. In de map die in Documenten stond waren veel meer gegevens. Daaro had ik die ene map weggegooit en die map met meer gegevens in de map (Profile files 9x86) gezet.

Gisteren heb ik een recovery uitgevoerd en de boel terug gezet om te kijken wat er nu allemaal gebeurd.

Ik blijf het gek vinden dat Windows 7 zomaar een map IDE aan maakt op Data D. Bovendien zet hij ook in Mijn documenten een map Asus webstorage en ook weer een map DvD soft van DVD soft free studio. Misschien dat jullie dit ook kunnen verklaren. Voorlopig heb ik die andere instal programma nog niet geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de map program files komen bestanden te staan die aangemaakt worden tijdens de installatie van software.

Dus bestanden die nodig zijn om je programma te laten werken.

Die mag je dus niet zomaar verwijderen.

Je hebt dus progam files en program files (x86).

Die uitleg hadden we al gedaan in een vorig bericht.

Bijkomend maken een aantal softwareprogramma's ook zelf mappen aan in je map "mijn documenten" tijdens de installatie.

Daar worden bestanden bewaart die je zelf aanmaakt tijdens het gebruik van die software.

Bijvoorbeeld: DVD soft heeft denk ik met films te maken (converteren?).

Dus alle filmbewerkingen die je uitvoert in DVD soft komen dan in een map genaamd DVD soft.

Als je zulke bestanden ( in dit geval video) niet meer nodig hebt, mag je die wel verwijderen in de submap van mijn documenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het enigszins begrijpen dat de programma,s mappen aan maken, maar de plek waar, vind ik nogal vreemd. Ik versta namelijk onder Mijn documenten, mappen waar ik PDF, Word, Exel bestanden neer wil zetten. Dan verwacht je toch niet mappen als Asus webstorage en een map DvD soft van DVD soft free studio.

Dan ook nog eens die map IDE op schijf D. Je zou dit eigenlijk dan in 1 van de profile file mappen tegen moeten te komen.

Zou je deze laatste map wel kunnen verplaatsen. Straks ga ik nog enkele parties aanmaken, want ik wil zelf kunnen bepalen waar ik iets neerzet, met uitzondering van de mappen die noodzakelijk zijn om goed te kunnen draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wat je wil zegen maar het is volstrekt normaal.

Ikzelf gebruik NERO, heb een TOMTOM, gebruik cyberlink, enz......

Al die software maakt tijdens de installatie zelf een map aan in "mijn documenten".

Voor de meesten best wel gemakkelijk.

Stel je maakt een video met nero, je bent gehaast, sluit nero af maar hebt niet opgelet waar de video opgeslaan is.

Later wil je die video terug openen, oeps waar is mijn video?????

Daarom maakt nero standaard een map in "mijn documenten".

Wil je die map in mijn documenten niet gebruiken, maak je best een nieuwe map met een naam die je goed kan onthouden zoals bijvoorbeeld "mijn video's" en zet je die map op je D schijf.

Je moet dan enkel opletten als je de video wil gaan maken dat je de locatie waar je video naar toe moet juist ingesteld staat ( je map "mijn video's" op de D schijf) ander zal je video terug in die map in mijn documenten terecht komen.

post-23245-1417704437,8082_thumb.png

Je vroeg ook of je die mappen kan verplaatsen.

Veel zin heeft het niet, je kan zelfs een foutmelding tegen komen van je programma waar je mee werkt omdat de doellocatie niet gevonden wordt.

Ook als je een update doet van zulk programma zal automatisch terug die map aangemaakt worden in je map "mijn documenten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Clarkie,

Volgens jou voorbeeld zijn wij overgeleverd aan de grillen van software en hun makers. We moeten er maar mee leren leven. Waarom heeft de laptop dan nog een Data (D) aangemaakt, bovendien heeft het dan ook geen zin om nog een extra partitie aan te gaan maken. Jammer, dit soort dingen heb ik bij XP niet gezien en bij Vista ook niet. Ik wilde eigenlijk nog een partitie aan maken voor muziek, Films en foto,s. Terwijl ik D had willen gebruiken voor PDF, Excel en Word bestanden. Dan Had ik in mijn documenten bv mijn CV neer willen zetten en andere belangrijke documenten.

Nu staat op de D schijf een map IDE? Wat kan er nog meer hier terecht komen.

Ik zal mij erbij moeten neerleggen.

Bedankt, ik wacht nog 1x jou antwoord af, en zal dan er maar een slotje op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.