Ga naar inhoud

Niets werkt normaal op de laptop.

Gast Delusion

Aanbevolen berichten

Gast Delusion

Als ik een "Shockwave Flash" spelletje speel, bv op netlog of facebook, dan geeft hij

ineens een foutmelding "kan script niet verder uitvoeren". Als de laptop deze foutmelding

geeft, blijft hij die foutmelding geven tot ik hem opnieuw heb opgestart.

Hetzelfde geld voor bepaalde software. Als hij 1x bij een software zegt "Reageert niet

meer", dan blijft hij dit ook weergeven... Of bv als ik wil cammen op msn, vanaf ik een

camverzoek doe zegt hij wel "msn messenger reageert niet meer".

Ook krijg ik soms een crash... als ik bv gewoon maar aan het surfen ben op google ofzo.

Een "BSOD", blauw schermpje met witte letters, iets van "Crash Dump verzamelen",

daarna start de laptop wel weer gewoon op. Maar nergens vind ik iets van een "crash

dump"...

Het is soms wel heel erg vervelend... Hopelijk kan iemand me helpen?

MvG, Delusion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zijn er virussen of malware op uw computer die voor dit rare gedrag zorgen. Volg onderstaande procedure:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Dit (KLIK) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download hier (klik er op) het programma BlueScreenView.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

• bug check string (bug check tekst)

• bug check code
  • caused by driver (veroorzaakt door stuurprogramma)

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link die Asus opgaf is enkel het nederlandse taalpakket met het bestand BlueScreenView_lng.ini

Je kan dit bestand na de installatie van blue screen view kopieren naar de map C:\Program Files\NirSoft\BlueScreenView

Dit is de link naar het installatiebestand van Blue screen view .

Installeer het en start het programma op.

Volg dan verder de instructies van Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.