Ga naar inhoud

Black Screen of Death

95robin95

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb sinds vandaag het probleem op mijn Sony Vaio laptop dat hij niet meer fatsoenlijk opstart. Ik krijg voor het inloggen een Black Screen of Death met alleen een witte cursor. Dit beeld blijft op mijn scherm staan totdat ik hem handmatig uitzet maar dan begint het gewoon opnieuw. Ik heb al via opstartherstel geprobeerd maar dat werkt niet, veilige modus start ook niet op. Ik hoop dat iemand mij kan helpen

gr.

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bericht 2 niet helpt, heb je een installatie-cd of herstelschijf?

Voer opstartherstel uit.

Indien je over bovenstaande niet beschikt download dan een recovery disk via deze link, kies wel de juiste bit-versie.

Hoe je de disk moet branden vindt je ook op die link.

Plaats dan de disk in je dvd-rom en herstart je PC.

Start nu op vanaf die disk.

Kies voor opstartherstel.

Via volgende link vind je een handleiding.

http://neosmart.net/wiki/display/EBCD/Recovering+the+Vista+Bootloader+from+the+DVD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die dingen geprobeerd, laatst bekende configuratie doet niks af en als ik via de installatie cd van vista probeer dan zegt hij via opstart herstel dat windows het niet kan oplossen. Ik ga nu eens verdiepen op die link van clarkie met commands enzo. Beiden bedankt voor te reageren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.