Ga naar inhoud

Systeemherstel niet voltooid

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb deze ochtend de ZoneAlarm security suite geïntalleerd. Tijdens de installatie werd verder ook een hotfix voor windows xp geïnstalleerd. Bij het opnieuw opstarten van de PC deed de diskettelezer nogal vreemd (probeert steeds een diskette te lezen) en start de PC veel trager op.

Ik heb net een systeemherstel proberen te doen (2x) maar na herstarten van de PC kwam er steeds op dat deze niet kan voltooid worden (heb het wel nog niet vanuit safe mode geprobeerd maar ik veronderstel dat dit geen verschil maakt). Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met het feit dat ZoneAlarm niet toelaat dat zijn programma gewijzigd wordt? Ik kan ZoneAlarm ook niet manueel verwijderen aangezien er geen uninstaller aanwezig is..

Hoe pak ik dit best aan?

Bedankt!

PS: ik had daarnet al een gelijkaardige post aangemaakt in de hardwaresectie (cfr diskettelezer) maar post opnieuw hier omdat het waarschijnlijk een software probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.