Ga naar inhoud

Zeer trage PC

Aanbevolen berichten

Hallo,

Werken met de PC wordt altijd maar moeilijker, de PC blijft continue hangen en ieder commando duurt een eeuwigheid vooraleer het wordt uitgevoerd.

Godzijdank heb ik hier nog de a,dere Laptop want anders kon ik niet met U communiceren via het Internet.

---------- Post toegevoegd om 16:34 ---------- Vorige post was om 16:30 ----------

Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100

www.malwarebytes.org

Databaseversie: 6840

Windows 5.1.2600 Service Pack 3

Internet Explorer 8.0.6001.18702

12/06/2011 16:11:25

mbam-log-2011-06-12 (16-11-25).txt

Scantype: Snelle scan

Objecten gescand: 140098

Verstreken tijd: 35 minuut/minuten, 13 seconde(n)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0

Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0

Registersleutels geïnfecteerd: 0

Registerwaarden geïnfecteerd: 0

Registerdata geïnfecteerd: 0

Mappen geïnfecteerd: 0

Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer of je dit op de probleem-PC kan downloaden :

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.

2. Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.

3. ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.

**Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.

4. Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Je krijgt de volgende melding te zien wanneer ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console succesvol heeft geïnstalleerd:

rc-auto-done.jpg

Klik op Ja om verder te gaan met het scannen naar malware.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Lukt het niet, doe het dan op de werkende PC en breng het bestand via USB-stick over naar de besmette PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,Ik heb gisteren avond heel de avond geprobeerd om jullie raadgevingen uit te voeren maar kon de anti-virusprogramma'smaar niet uit geschakeld krijgen, dan combofix maar laten lopen zoals door jullie beschreven. Kreeg toen melding dat er' zware conflicten waren met mijn anti-virus en als ik zou verder gaan ik ernstige schade kon toebrengen aan mijn PC.Ik heb tern lange leste mijn vriend deze morgen weer een reformat laten doen, enkel F-secure laten installeren en nu loopt alles terug heel normaal. Het was dus duidelijk een zwaar conflict tussen F-secure en G-data dat aan de basis lag van mijn trage PC denk ik.In ieder geval wil ik jullie toch bedanken voor de ongelooflijk fijne hulp die ik van jullie kreeg.Ik hoop dat ik nog bij jullie mag komen aankloppen met vragen allerhand over informatica!MvG,Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.