Ga naar inhoud

Laptop geraakt niet meer uit slaapstand

Aanbevolen berichten

• 5 weken later...

Schakel de slaapstand (tijdelijk?...) uit.

Meestal is het oplossen van problemen ivm de slaapstand een vrij lange zoektocht, terwijl het een (vind ik) vrij onzinnige functie is...als ik weet dat ik mijn laptop de eerstkomende 2u niet ga gebruiken sluit ik hem volledig af...

Op netspanning wordt mijn scherm na 15 min uitgeschakeld, op batterij na 5 min.

Laat in een volgend bericht weten of je na uitschakelen van de slaapstand nog BSOD's krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaapstand durft wel meer voor problemen zorgen en ik ben het met Asus eens: ik vind het ook een nutteloze functie.

Klik met rechts op een vrije plaats op het bureaublad en kies in het lijstje voor eigenschappen.

Open de tab schermbeveiliging (screen saver) en klik onderaan op de knop energiebeheer (power).

Open daar de tab slaapstand (hibernate) en haal het vinkje weg.

Sluit de vensters met OK.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima zo !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.