Ga naar inhoud

niet werkende Dell 5100 CN printer


bannen

Aanbevolen berichten

Ik heb een Dell 5100 CN printer, aangesloten op het netwerk. Als besturingssysteem gebruik ik windows 7, 32 bits. De printer werkt goed als het om testafdrukken van de machine zelf gaat. Ook wordt de printer door de computer op het netwerk gevonden en geinstalleerd. Daarna kun je een testpagina afdrukken wat mislukt. De printer reageert nergens op.

Met een andere computer die op xp draait wordt de printer gevonden, geinstalleerd en werkt.

Op internet gezocht en gevonden dat de software voor Vista compatible is, maar dat lijkt niet het geval.

Hoe kan ik deze printer zo installeren dat deze werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, bedankt voor je reactie! Deze pagina had ik ook al gevonden, maar daar bleek het probleem niet te liggen. Ik heb nu (via een andere site, maar dat zal waarschijnlijk dezelfde driver zijn) de juiste driver kunnen ophalen en het stuurprogramma vervangen in het configuratiescherm. (dus niet door opnieuw de printer te installeren, maar het prog. te vervangen) Dat bleek de oplossing!

Bij het opnieuw installeren gebruikte de computer telkens de oude driver.

Zo kom ik goedkoop aan een nieuwe kleuren laserprinter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.