Ga naar inhoud

CPU koeler zonder moederbord te demonteren?

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik vroeg me af of er processor koelers te vinden zijn, die je kan monteren zonder dat je je moederbord eruit moet halen? Dat schrikt mij namelijk nogal af. Heb al HD's, geluidskaarten, geheugen en videokaarten verwisseld enzo, maar een gans moederbord eruit halen....nee, nog nooit gedaan.

De reden waarom ik dit doe is niet omwille van geluid ofzo, maar m'n moederbord ondersteunt een overklok functie en daar zou ik graag gebruik van willen maken.

Socket is 1156. Oh, en ik heb al 's gekeken, ik kan niet aan de achterkant van m'n moederbord zonder het eruit te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, 'k heb al redelijk wat tutorial video's bekeken op youtube en andere sites. Dit lijkt me nog wel te doen voor een leek als ik. Klein vraagje nog...is de koelpasta die bij de koeler geleverd word, van voldoende kwaliteit? Of bestaan daar ook grote verschillen in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.