Ga naar inhoud

Opstarten P.S Dit is me eerste discussie

loken116

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, (ik heb windows 7 ik ben zelf 11 jaar en weet veel van computers maar dit niet)

mijn broetje ging een spel doen en ik dee mijn pc uit via start en afsluiten ik wou hem weer opstarten ik doe mijn wachtwoord ik krijg mijn achter grond te zien en mijn pictogramen dat was het toen dacht ik :hmmmm2: en geen geen start en dat balkje naast start en weer snapte ik het niet:hmmmm2: hee dit klopt niet ik heb bijna alles geproobeert bij menu start bij Configuratiescherm en dat kreeg ik zelf niet te pakken van menu start bij Configuratiescherm hopelijk snappen jullie het? als niet snapt stuur en reageer maar anders

GR loken116:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi loken116,

welkom op PCH... ;-)

Mogelijk is de optie automatisch verbergen ingeschakeld...

Klik op start (Windowsknop links onderaan), ga naar configuratiescherm, vormgeving en persoonlijke instellingen, taakbalk en menu start...

Er opent zich nu een pop-upscherm : check of er in het tabblad taakbalk een vinkje staat voor taakbalk automatisch verbergen...

Indien het vinkje aanwezig is, haal je dit weg, klik op toepassen en op ok.

Succes !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga het proberen als ik het nog niet snap wilt u het me dan nog duidelijker maken?

want met dat pop up snap ik nie

---------- Post toegevoegd om 18:55 ---------- Vorige post was om 18:53 ----------

zijn jullie er nog?

---------- Post toegevoegd om 18:57 ---------- Vorige post was om 18:55 ----------

oja ik had toen daarnaar systeem herstel gedaan met een andere dag maar het is opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee bedoel ik dat er zich een (kleiner) extra scherm zal openen.

Hier onder vind je een afbeelding (van het pop-upscherm) ter verduidelijking, je kan deze afbeelding vergroten door er op te klikken.

Ik heb alles uit de tekst gemarkeerd in 'fluo' : het tabblad taakbalk, de plaats van het vinkje, de knop toepassen en ok.

post-20447-1417704438,6162_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.