Ga naar inhoud

updates

u92

Aanbevolen berichten

ik ben u92, 58 jaar, en nog maar enkele jaren bezig en nog niet helemaal vertrouwd met de computer.Onlangs waren er updates die bij het afsluiten starten. Geen enkele van deze updates werden geinstalleerd. Als mededeling verscheen op het scherm als ik ze wilde installeren (geavanceerd) : een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een niet-geverifieerd kwaadwillige gebruiker uw systeem kan beschadigen en het beheer over het systeem kan krijgen.

Wat moet ik doen?

Met vriendelijke groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het installeren van updates geeft wel meer problemen als je dit laat doen bij het afsluiten.

Wanneer je het 'update-symbooltje' op de afsluitknop ziet staan, sluit je best niet af maar dan doe je het volgende :

Klik op start (windowsknop) links onderaan en typ in het zoekvak Update.

Kies voor Windows Update.

Selecteer de updates die verschijnen en kies voor installeren.

Als je pc vraagt om opnieuw op te starten, voer dit dan ook uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was te laat, volg de tip van Asus in bericht 2.

Gaat het hier over de officiële windows xp update?

Welk service pack van windows xp heb je momenteel?

Ga via start naar alle programma's en dan naar windows update.

Staan daar uit te voeren updates tussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de werkwijze zoals beschreven in bericht 2 volgt mag het installeren van updates geen problemen geven.

Installeren bij afsluiten heeft al meerdere mensen problemen bezorgd.

Heb je nog updates die moeten geïnstalleerd worden, of is je Windows up-to-date op dit moment ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Hallo U92,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.