Ga naar inhoud

normaal 2

Aanbevolen berichten

Ik heb Office 7 geïnstalleerd zodat je zelf alles kunt regelen. Alleen heb ik daar alle onderdelen van de pc genomen bij alle pijltjes

Dan heb je waarschijnlijk te veel geïnstalleerd. Als je echt alles gaat installeren van elk item, dan installeer je ook de volledige programmeeromgeving van Office en dat is meestal niet nodig. (vandaar de IDE map)

Zorg dat je bij dingen die je vaak gebruikt NIET kiest voor "installeren bij eerste gebruik", maar volledig installeren .

- verwijder office opnieuw

- installeer office opnieuw, laat alles staan zoals het is, MAAR enkel bij de volgende dingen kies je voor "alle onderdelen uitvoeren vanaf mijn computer"

- Microsoft Access (kies: "alle onderdelen uitvoeren vanaf mijn computer")

- Microsoft Excel (kies: "alle onderdelen uitvoeren vanaf mijn computer"

- Bij "Microsoft Infopath" kies je voor "Niet beschikbaar"

- Bij "Microsoft Visio Viewer" kies je voor "Niet beschikbaar"

- Microsoft Powerpoint (kies: "alle onderdelen uitvoeren vanaf mijn computer")

- Microsoft Outlook (kies: "alle onderdelen uitvoeren vanaf mijn computer")

- Microsoft Publisher (kies: "alle onderdelen uitvoeren vanaf mijn computer")

- Bij "Microsoft Sharepoint Workspace" kies je "wordt geinstalleerd bij eerste gebruik"

De rest laat je onaangemoeid. :)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kurt, dank zij jou link weet ik dat het niet gaat om een onderdeel van Office, maar van Microssoft. Ik dacht dat ik die file/ programma bij de Windows updates zag staan. Anders bij het Office herinstalleren die map maar uitsluiten.

Misschien moet ik de D schijf daarna formatteren. Dan moet alles weer goed zijn. Dan zou de D schijf ook geen 1 GB meer mogen missen. Nog in 3 delen en er alles weer opzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen nadat ik de D schijf geformatteerd had, kloppen de gegevens weer. Inmiddels heb ik ook mijn D schijf verkleind, en een extra schijf bij gekregen. Nu rest mij alleen nog Office 7 te installeren volgens de tip van Kurtt en al mijn data weer op de schijven te zetten. Daarna zal ik er een slotje op doen,

Iedereen die mee gedacht heeft om dit op te lossen, heel hartelijk dank. Zo heb ik van een ieder van jullie weer wat kunnen leren.

Een hele fijne dag nog verder

post-23311-1417704443,4857_thumb.jpg

post-23311-1417704443,5191_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu rest mij alleen nog Office 7 te installeren volgens de tip van Kurtt en al mijn data weer op de schijven te zetten.

Graag gedaan. Ik weet wel niet 100% of de map IDE terug aangemaakt wordt op de D of niet..., test het uit. Op internet staan wel meer mensen die dit probleem hebben, en die de map IDE gewoon verwijderd hebben (in D:\) en nadien geen problemen ondervinden in Office.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.