Ga naar inhoud

Windows Vista SP1

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb niet zo heel veel verstand van PC's dus ik dacht ik vraag het hier maar even.

Gister kwam ik erachter dat mijn PC nog helemaal geen Service Pack had dus downloade ik via de Windows update SP1. Maar, nadat hij zei dat 'ie klaar was moest ik hem opnieuw opstarten. Helaas kreeg ik eerst bij het opstarten de volgende foutmelding: !! 0xc01a001d !! (\register\components....

Hier liep hij vast. Na weer opnieuw opgesart te hebben krijg ik dit niet meer maar krijg ik alleen nog maar het laadbalkje wat voortdurend laadt.

Na wat informatie te hebben opgezocht op andere forums kwam iedereen uiteindelijk op de conclusie om Windows te herinstalleren. Dit vind ik wel oké, maar mijn vraag is nou hoe ik eigenlijk een back-up maak van al mijn gegevens? Heb er al een CD-tje ingedaan van Windows maar dan komt 'ie gelijk met: Windows installeren.

Ik ben bang dat dan al mijn gegevens weg zijn.

Kan iemand mij misschien helpen?

Dankjewel,

Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om uw data een backup te maken kan je best gebruikt maken van ubuntu.

Download ubuntu

Brand de image iso op cd of dvd

Start de computer op en zorgt datg in de bios de cdrom of dvdrom als eerst boot staat.

Kies voor live zonder te installeren en kies taal en toetsenbord.

Je komt dan in windows achtige scherm en dan kan je uw data verplaatsen naar een andere media zoals externe harddisk, netwerk enz.

Nota: altijd kopieren en plakken --> nooit knippen en plakken.

Kan je niet uw computer opnieuw opstarten en dan op tokkelen op F8 en kies je voor de laatste gekende configuratie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.