Ga naar inhoud

Back up

Mr.Raven

Aanbevolen berichten

Graag zou ik van mijn primaire c schijf een back up willen maken op een andere harde schijf. het allerliefste zou ik het zo willen hebben dat het automatisch gebeurt dus zeg maar dat die elk uur de back up ververst(dit omdat ik veel met bestanden werk). ook zou ik graag een back up willen maken van een externe hardeschijf op de zelfde manier. mijn eerste vraag hierover is dit mogelijk en niet al te moeilijk? zoja. hoe doe ik dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf het gratis back up programma Syncback.

Dit is een simpel Nederlands talig back up programma.

Je kan het instellen om elk uur (of zo vaak als je wilt) een back up te laten maken.

Bovendien hoeft dit programma niet automatische met de pc op te starten.

(Bij het instellen van dit programma, wordt het back up schema automatische toegevoegd aan de taakbeheer van je pc)

Het programma wat Clarkie bespreekt is ook heel goed,

maar ik vindt persoonlijk dat programma een beetje teveel "overkill",

om maar een simple back up van mijn documenten & foto's te maken.

Ik weet niet wat jij wilt gaan doen met een back up programma,

maar als je een klein & simpel programma wilt voor eenvoudige back up dan moet je Syncback nemen: Backup software free download - SyncBackPro, SyncBackSE, SyncBack Freeware and more

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.