Ga naar inhoud

Lader laptop gaat steeds kapot, waar kan dat aanliggen?


Aanbevolen berichten

Beste Allen,

Ik heb een laptop van het merk Acer Aspire 7720 en heb een probleem met de lader van het merk trust die 3 keer kapot is gegaan.

De lader begint nl niet op te laden en geeft een piep geluid weer, waardoor ik weer een nieuwe heb moeten aanschaffen en dit wel 3 keer!

Mijn vraag aan jullie is waar kan dat aanliggen?

Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet en dank jullie allen alvast voor de genomen moeite :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nour_1983,

wanneer een lader van eenzelfde zogenaamd universeel type frequent stuk gaat is er overduidelijk een kwaliteitsprobleem.

Als een lader of batterij defect is vervang je die best door een origineel accessoire...piraatmerken blijken meestal enkel goedkoop te zijn bij aankoop...ze functioneren wel, maar halen zelden de kwaliteitsnormen van originele vervangonderdelen.

Een originele lader (klik er op) voor jouw Acer kost €60...ik vrees dat jouw 3 Trust's meer hebben gekost kan 3 x €20.

Op zulke momenten wordt goedkoop duurkoop.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nour_1983,

wanneer een lader van eenzelfde zogenaamd universeel type frequent stuk gaat is er overduidelijk een kwaliteitsprobleem.

Als een lader of batterij defect is vervang je die best door een origineel accessoire...piraatmerken blijken meestal enkel goedkoop te zijn bij aankoop...ze functioneren wel, maar halen zelden de kwaliteitsnormen van originele vervangonderdelen.

Een originele lader (klik er op) voor jouw Acer kost €60...ik vrees dat jouw 3 Trust's meer hebben gekost kan 3 x €20.

Op zulke momenten wordt goedkoop duurkoop.

Grtjs.

Hoi,

Aller eerst wil ik je natuurlijk bedanken voor jou reactie.

Mijn 1e lader excl. de 3 laders van het merk Trust was een orginele lader van Acer en die was ook spontaan kapot gegaan en gaf een piep geluid. Vervolgens heb ik 3x een nieuwe lader aangeschaft van het merk Trust en ook die zijn kapot gegaan en gaven piep geluid.

Ik ben nl bang dat het aan mijn laptop ligt, ik moet wel zeggen dat ik deze laptop pas 2 jaar heb. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn laptop ontzettend warm word, maar dit is een probleem wat bekend is bij Acer (dat wist ik uiteraard pas achteraf :thumpdown:)

Mijn vraag is nogmaals waar kan het aan liggen en mijn excuses dat ik misschien wat onduidelijk was in mijn 1e bericht.

Ik zie jullie reactie met belangstelling tegemoet.

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.