Ga naar inhoud

Nieuwe laptop nodig (powerhouse) !

Aanbevolen berichten

Hi boys and girls,

Ik werk momenteel bij VT4 als all round webmaster en daarnaast nog zelfstandige webdesign/development.

Binnenkort jaartje loopbaanonderbreking dus heb ik nieuwe laptop nodig.

belangrijkste software :

- adobe suite

- cinema4D

- 3Dmax

Eerdere ervaring met ASUS was erg positief ... dus ik ben vooral daarnaar aan het kijken en iets minder naar Dell.

Nu , wat me opviel is dat de ASUS N73SV-V1G-TZ323 nergens meer leverbaar is ... hoewel dit nu net 1 van de meest high end bakken van ASUS is die ik heb kunnen vinden.

ASUS N73SV-V1G-TZ323

17 inch scherm (need that)

8GB Ram (probably won't need that all of the time , but still, nice to have :))

1TB HDD (nice to have)

alle andere bakken van ASUS uit de N73 reeks (de 17 inchers), hebben allemaal 6GB RAM.

Collega webmaster zit toch regelmatig te pieken op 8GB, dus ik voel da 'k da ga nodig hebben.

Budget : rond (of iets meer) dan 1000 eu..

Thanx for the advice.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik ben eigenlijk heel erg tevreden over mijn Samsung RF-711-S02. Deze kost €800 euro. Netjes onder je budget, maar je kan eventuele upgrades uitvoeren :

• De processor in de RF711 is een Sandy Bridge i7, geen upgrade nodig.
  • De GPU in de RF711 is een GT540, een upgrade nodig.
  • De harde schijf in de R711 is een 5400 RPM 640 GB modelletje. Niet erg snel dus. Het leuke aan deze laptop is de mogelijkheid om 2 harde schijven of ssd's te installeren. Je kan gerust een Vertex 2 120 GB insteken, dan gebeurt alles natuurlijk razendsnel. Een upgrade van € 150.
  • Met die andere 50 euro kan je je geheugen upgraden van 4 naar 6 of 8.

De batterijduur is 5+ uur gewoon gebruik, 1.5+ uur volledige load.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.