Ga naar inhoud

Niet verbonden, er zijn geen verbindingen beschikbaar. (Windows 7 hp pavilion dv6)

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een probleem met mijn internetverbinding ik heb een HP Pavilion dv6-1340ed en zit windows 7 op. sinds een paar dagen doet mijn verbinding het niet meer hoe het komt weet ik niet het kwam eerder voor maar toen ik systeem herstel lukte het maar nu heb ik het al 5 6 keer gedaan en het lukt nog steets niet word er echt gek van.

en het staat uit kan hem ook niet meer aan zetten, wou het proberen via HP Wireless Assistant maar als ik op dat programma klik word het niet eens geopend X_X!!!! en als ik op netwerk centrum druk en een nieuw verbinding selecteer kan ik maar uit inbelverbinding en breedbandverbinding kiezen normaal hoort er draadloosverbing ook bij maar dat staat er ook niet bij?? kan iemand bij helpen alsjeblieft heb me laptop echt nodig voor mijn studie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.