Ga naar inhoud

Batterij laat soms niet op, wel aan netstroom

Aanbevolen berichten

gisteravond toen ik de achter mijn laptop zat, viel me op dat het stekkertje wel naast mijn batterij stond, maar de accu niet verder op laadde(hij gaf ook het bericht; aan netstroom, accu word niet opgeladen), dus ik laptop uit, accu eruit, ff blazen(mss stof ofzo) laptop weer aan het hij laadde weer gewoon op. dus ik denk probleem opgelost, heb ik het vandaag weer, weer zelfde routine gedaan en hij laadde weer op. en net had ik het weer, maar dit keer viel het me ook op dat het lampje van de accu ook niet brandde (ik weet niet of hij de vorige keren wel brandde), dit keer oplader er in laten zitten en de accu eruit getrokken en er weer in gedaan en hij laadde weer gewoon op, lampje brandde ook gewoon weer.

is dit een fout in windows ofzo? of is de accu kapot, wat ik me bijna niet kan voorstellen, want, hij is nog geen jaar oud en ik trek hem regelmatig leeg om hem daarna weer volledig op te laden.

aangepast door OptimusPrimeNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi OptimusPrimeNL,

Mijn echtgenote heeft een Acer AO (netbook) en heeft reeds haar tweede accu,en dit in 18 maanden tijd,dus het kan maar of het normaal is weet 'k niet?!.Zoals stegisoft oppert is dat vrij vroeg maar met haar vorige Acer waren er ook reeds vrij vroeg problemen met de accu.(denkelijk een zwak punt bij Acer :thumpdown:).

Amicale groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.