Ga naar inhoud

CPU 100% dual core.

Dores

Aanbevolen berichten

post-23086-1417704447,2155_thumb.jpgZoals je ziet komt het uit op 9, en hij geeft 17% aan.

Ik heb hem net helemaal gestofzuigd, en alle stof weg gehaalt. Hij schommelt nu steeds rond de 15% - 20%.

Dus het lijkt al alsof hij minder doet, maarja, ik weet niet of dat komt door het stofzuigen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, ik heb mijn eigen computer, dus eigenlijk zou dat hetzelfde moeten zijn, maar hier is alsnog het plaatje:

post-23086-1417704448,3013_thumb.jpgZoals je ziet klopt hier natuurlijk helemaal niks van, en wat houd System Idle Process in? Dat neem heel wat in gebruik... Het is een fout in een proces, maar wat kan ik daar aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je onderstaande even uitvoeren zo weten we exact wat voor hardware er aanwezig is en heb ik een kijk op de temperaturen.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.