Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb jullie advies opgevolgd en ben voor de 6950 gegaan, ook heb ik een andere processor gekozen. Als er geen problemen zijn met deze samenstelling heb ik voorlopig geen vragen meer.

zoals het er nu voor staat is dit hoever ik ben gekomen:

=1&product[242662]=1&product[252897]=1&product[94646]=1&product[257447]=1&product[388538]=1&product[393569]=1&product[361602]=1&product[363903]=1"]Azerty.

aangepast door Jasper59
Geplaatst:

het zou zo moeten werken, weet je dat de K in I5-2500K staat voor een unlocked multiplier wat betekend dat je hem makkelijker overklokt? die processor is dus niet sneller dan de I5-2500, maar die is voor overklokkers makkelijker.

Geplaatst:

Stel dat ik mijn budget zou uitbreiden, zou ik dan de 6970 i.p.v de 6950 kunnen gebruiken?

Of moet ik hier alles voor upgrade? want dat zou iets te veel van het goede zijn.

Alvast Bedankt

Geplaatst:

ik vind het niet verstandig om een HD6970 te nemen, in plaats van een HD 6950 aangezien het prestatie verschil niet al te groot is (meestal een 3-11 FPS) en hij is bijna 80 euro duurder.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de discussie maar weer geopend, vooral omdat ik eigenlijk nog met een aantal vragen zat en nog steeds niet zeker wist wat nou het beste zou zijn.

Een nieuw budget: 1100, met ongeveer 100 euro speling.

Dit is zonder windows en zonder randapparatuur.

graag zou ik willen weten wat jullie zouden samenstellen voor dit geld.

de functie is nog altijd hetzelfde, vooral gamen.

de optie om te overclocken wil ik graag open laten.

alvast bedankt

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.