Ga naar inhoud

Partitie (500 Gb) vult zichzelf, nu vol, maar alle bestanden totaal zijn maar 61 Gb

jwjwjw

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gisteren stond hetzelfde bestand weer in D, maar ik heb het PS3 programma in tussentijd niet gebruikt... Ik denk toch dat het dan ergens anders door komt. Ik heb hem inmiddels weer verwijderd (Het bestand nam intussen weer 100 Gb in beslag), en ik zal de volgende keer eens uitzoeken wat dit precies is. Het doet zich voor als een map, met het icoontje van een back-up.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dit moment is ie nog niet teruggekomen, dus ik wacht nog heel even.

Hij heeft in ieder geval dezelfde naam als mijn computer in ons netwerk heet.

JANWILLEM-PC dus... verder kan ik nog niet veel zeggen, behalve dat als ik in eigenschappen kijk bij dit bestand, dat het dan een bestandsmap genoemd wordt, terwijl het icoon lijkt op een back-up bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me inderdaad zoiets herinneren, van een back-up..

Het is alleen raar dat die back-up 400Gb in beslag kan nemen terwijl alles in C (waar neem ik aan de back-up van gedaan wordt) maar 250 Gb groot is. C en D samen is dus 310Gb, en meer partities heb ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarin heb ik me dan vergist?

C en D bevatten samen exact 265GB.

De back-up heeft laatst mijn D schijf volledig volgezet (met nog maar 137MB over)

De back-up nam dus ongeveer 400GB in beslag, terwijl mijn totale grootte aan bestanden maar 265 is.

Of ben ik nu compleet verkeerd aan het rederneren..

post-26845-1417704454,2286_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.