Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik vrees dat er een foutje zit in de site van Replace Direct...de HP van Adoxx bevat geen PC2-6400, maar wel PC3-10600 (1333MHz)...

Voor de aanvaardbare prijs van €60,33 koop je hier 2 x 4 GB RAM voor jouw HP.

Dat kan je inderdaad vrij eenvoudig zelf vervangen, zie handleiding uit bericht 13 van Stegisoft.

Geplaatst:

Als het zo is wat asus zegt dan kan je beter dit doen om zeker te zijn:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Geplaatst:
Maar ik veronderstel dat ik dan wel mijn garantie verlies op mijn laptop?

Als je het laat doen bij de winkel waar je de pc gekocht hebt, behoudt je de garantie normaal gezien nog. Enkel als JIJ zelf ram zou bijsteken, verbreek je de zegel. Als zij dat doen niet.

Dus stuur de laptop op bv naar de reparatiedienst waar je de pc gekocht hebt. Vraag inderdaad voor alle zekerheid of je de garantie nog hebt als ZIJ het geheugen bijplaatsen.

Geplaatst:

Indien er geen zegel aanwezig is zou ik het er op wagen...iedere keer dat je een ander geheugen plaatst wordt dit herkend.

Bij de Medion's die ik 'pimpte' in het verleden was er alvast geen zegel aanwezig...bij een HP kan ik dat niet met volle zekerheid zeggen, maar als je het dekseltje voorzichtig open schroeft (zie handleiding in post 13 van stegisoft) ga je dat meteen weten.

Geplaatst:

Ik heb hem via laptopshop.be gekocht.

Eerlijk gezegd weet ik van hardware niet veel, ik wou eerst een AlienWare laptop kopen maar heb het uit men hoofd laten praten.

Dus op mijn moederbord kan ik niet meer dan 4GB Ram instaleren?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.