Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey, heb een probleempje ik heb 60 mensen in contactenlijst

en hij geeft altijd fout dat ik niemand kan toevoegen omdat

die vol is ook geen verzoeken adcepteren ,, dit gaat om een @live.be adres (2 weken geleden aangemaakt)

Gebruikte messenger 2010 dacht ik toch heb steeds probleem in 2011 ook

hij zegt dat lijst vol staat maar dit kan onmogelijk

Geplaatst:

Gebruikte messenger 2010 dacht ik toch heb steeds probleem in 2011 ook

hij zegt dat lijst vol staat maar dit kan onmogelijk

Je hebt versie 2010 en 2011 op één PC als ik bovenstaande lees?

In je messenger scherm kan bovenaan klikken op help.

In het menu kies je info over messenger.

Nu zie je welke versie je hebt.

Geplaatst: (aangepast)

Dag Zottekes,

1. Kan je de EXACTE foutmelding geven? Dus de LETTERLIJKE foutmelding die de computer geeft.

2. Probeer deze stappen eens:

(in Windows Vista of Windows 7)

• ga naar startmenu/configuratiescherm
  • klik op de groene tekst Programma's. Bij "Programma's en onderdelen" kies je voor "Een programma verwijderen".
  • Scroll door die lijst totdat je Windows Live Essentials 2011 tegenkomt. Rechtsklik op "Windows Live Essentials 2011" en kies voor "Verwijderen/Wijzigen".
  • kies dan voor "Alle Windows-live programma's repareren".

Herstart de PC. Lukt het toevoegen nu terug? Nee, ga dan naar tip 3 hieronder.

3. Lukt het toevoegen van contactpersonen op msn op deze manier:

• ga naar je hotmail
  • klik daar bovenaan messenger aan
  • dan kies je contactpersonen

4. Dit vond ik ook nog op Google:

"Naast het verwijderen van de contactpersoon uit de MSN lijst, moest ik ook de contactpersonen bij Hotmail verwijderen." Dus je moet er van beide een aantal verwijderen. Je hebt te veel contactpersonen.

Ook al heb je maar 67 personen in je msn lijstje staan, kan het toch zo zijn dat je geen mensen meer kunt toevoegen.

Dit is het geval wanneer je adresboek van hotmail vol zit. Ook ik wist niet dat deze vol kon raken. Je krijgt er ook geen melding bij dat deze vol zit.

Het vervelende van de nieuwe versies van msn is dat wanneer je iemand toevoegt, zijn gegevens automatisch opgeslagen worden in je hotmail adresboek.

Daardoor is dus de mijne vol geraakt.

Nu wis ik dus steeds mensen in mijn hotmail adresboek en kan vervolgens weer mensen toevoegen aan mijn msn messenger. Het verwijderen van deze mensen uit het adresboek gaat trouwens zeeeeeeer traag.

Bron: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/167497-contactpersonenlijst-vol-!

5. Het kan ook zijn dat het een Microsoft (online)-probleem is en dat het binnen enkele dagen is opgelost.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

omdat je contactpersonenlijst vol is.

Verwijder eerst een andere contactpersoon uit je contactpersonenlijst.

Momenteel heb ik 60 contacten in mijn messenger.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.