Ga naar inhoud

Updates installeren

gammajoos

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd het probleem dat wanneer er meerdere updates zijn ik er maar hooguit 2 kan installeren. Ik kan de rest ook wel installeren, maar niet meer als twee tegelijk

Dus gisteren waren er 13 updates die moet ik dan in 6 keer binnenhalen. Is best wel vervelend want dan moet ik 6 keer de pc opstarten.

Heb al gegoogeld maar kan hierover niets vinden, misschien weten jullie de oplossing..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe hebt je windows update ingesteld?

Op automatisch?

Ga naar configuratiescherm / windows update

Klik op instelling wijzigen

Kies voor update downloaden maar laat mij bepalen of ik ze wil installeren.

In dat geval zal windows eerst volledig downloaden.

Maar de map C:\Windows\SoftwareDistribution\Download leeg

Download CCleaner

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.

Soms is 1 analyse niet voldoende.

Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.

Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken.

Klik op “JA”. Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Ook register reinigen

Herstart de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je bij het afsluiten merkt dat er nieuwe updates zijn gevonden sluit je op dat moment beter niet af, maar ga je beter eventjes via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) kijken naar de aangeboden updates...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en, indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates...

Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar het bespaart je een aantal mislukte updates en levert je een up-to-date systeem op... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb cccleaner laten lopen, maar hij vind behoorlijk veel in het register.

Ben een beetje huiverig om dit te verwijderen, kan ik dit met een gerust hart doen. Kan wel een back-up laten maken maar als ik er dadelijk niet meer in kan komen heb ik hier ook niets aan.

Ben niet zo'n held op dit gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.