Ga naar inhoud

pc loopt vast

arshloch

Aanbevolen berichten

je zal toch wel even moeten wachten daarop... het is me gelukt om de mbam te installeren maar toen liep hij weer vast, nadat ik hem opnieuw had opgestart liep hij weer vast helemaal in het begin van het bureaublad 3-4 na mekaar en ik heb hem maar even laten staan zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou al het stof met een borsteltje verwijderen van het moederbord. Het is algemeen geweten dat stof op moederbord tot vastlopers leidt.

Je hebt wel het hijackthis logje kunnen posten. Hoe komt dat dit wel gelukt is? Hij heeft dus soms kuren dat het wel lukt? Probeer te wachten totdat je de krijgt hebt om het mbam logje te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik heb al veel erger gehad met stof en dit is de eerste keer dat mn pc op deze manier vastloopt anders was het altijd met een blauw scherm... als ik een scan uitvoer met hijack duurt dit amper een minuut en met mbam scande die max 1m52 seconden en bleef ie hangen verder geraakte die niet... Hij blijft elke keer hangen dat ik hem opstart sinds dit probleem is voorgekomen maar echt letterlijk elke keer

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.