Ga naar inhoud

Drivers voor mijn systeem

MagicalM

Aanbevolen berichten

Ja, ik heb Windows 7 gekocht in een computerwinkel en mijn windows versie is geactiveerd. (32-bits versie gebruik ik momenteel).

Want ik weet niet of mijn Computer perfect de 64-Bit zou draaien.

De garantie van deze computer is al lang vervallen, ik heb deze laptop ongeveer 2 à 3 jaar geleden gekocht, en de enige game die ik speel is World of Warcraft.

Het probleem doet zich voor sinds ik naar Windows 7 geupgrade heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een HD die in de 60°c gaat is dodelijk hoor dus zeker eens controleren of stof niet de oorzaak is zoals Asus zegt.

Een windows.old map krijg je ook enkel als je vanuit een bestaand beturingssysteem upgrade volgens mij dus heb je dan op die mannier windows 7 geinstalleerd?

Kijk ook eens in Taakbeheer of er niet ergens een service is die extreem veel cpu en of geheugen verbruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 1 jaar garantie voor de laptop, maar hoe kan dat nu dat mijn temperaturen zo plots na het installeren van Windows 7 niet meer normaal zijn? Eergisteren op Vista was er nergens een probleem te bespeuren, hij draaide World of Warcraft naar behoren, zonder overhitting en nu met een nieuwe versie te installeren, overhit hij binnen de 3 - 8 minuten na het opstarten van het spel.

Bewerkt om 13:14

Ik heb 2 weken geleden mijn laptop al open gedraaid en het stof verwijderd, er is bijna geen stof meer aanwezig.

De hoogste gebruiker is Firefox met 140.000 kB verbruik.

Ik ben momenteel mijn schijf aan het defragmenteren en mijn processorgebruik is 55 - 60 procent.

Zou het een fan probleem kunnen zijn?

aangepast door MagicalM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 weken geleden mijn laptop al open gedraaid en het stof verwijderd, er is bijna geen stof meer aanwezig.

Hoor je de fan draaien ?...werden de schoepen van de fan ook stofvrij gemaakt, net zoals de opening waar ie zijn warme lucht uitblaast?...

Zie foto hieronder, je kan hem vergroten door er op te klikken.

post-20447-1417704447,7484_thumb.jpg

Firefox is geen lichtgewicht, dat klopt...maar langs de andere kant zou het me verbazen dat dat de boosdoener zou zijn...

Check eens via msconfig of er geen overbodige software bij je opstarters zit na de installatie van Windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer eerst bericht 25 uit.

Misschien zou malware aan de oorzaak van de hoge temperaturen kunnen liggen? Malware processen? Omdat je zegt dat alles nog wel goed ging in Vista, zou ik denken aan virussen?

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Dit (KLIK) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen.

PS: misschien ligt de hoge temperaturen aan de (verkeerde) energie-instellingen (energie schema's) in Windows 7?

PS: misschien BIOS eens naar standaardwaarden zetten?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

HiJackThis logje:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 13:47:48, on 18/06/2011

Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)

MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\Windows\system32\Dwm.exe

C:\Windows\Explorer.EXE

C:\Windows\system32\taskhost.exe

C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe

C:\Windows\System32\igfxtray.exe

C:\Windows\System32\hkcmd.exe

C:\Windows\System32\igfxpers.exe

C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe

C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe

C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe

C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe

C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.7.6406.1642\swg.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [igfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe

O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe

O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey

O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')

O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki... - res://C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_6CE5017F567343CA.dll/cmsidewiki.html

O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll

O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll

O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll

O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics

O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll

O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

O23 - Service: TeamViewer 6 (TeamViewer6) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\Version6\TeamViewer_Service.exe

--

End of file - 4882 bytes

Als dit niet echt een probleem is, ga ik over naar het openmaken van de laptop om eens te kijken het stof van de schoepjes te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.