Ga naar inhoud

SAMENSTELLING van een game-PC + randapparatuur

Aanbevolen berichten

Ik heb besloten om de Razer DeathAdder te nemen. De Naos is immers niet in voorraad, en er is nog wel wat vaart nodig achter de muis. Is dit een goede beslissing?

Ook heb ik besloten de HD 6970 te nemen, omdat m'n budget serieus verhoogd is door de mogelijkheid tot verkoop van mijn oude PC. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

zou je er niet een zwaardere voeding in zetten? 750 watt is volgens mij te weinig om crossfire te draaien met 2X de HD 6950 of de HD 6970. en aangezien je wilt upgraden, zou je dan meer ruimte krijgen daarvoor.

persoonlijk ben ik momenteel nog niet echt fan van SSD's omdat ik ze nog veel te duur vind, dus die zou ik er uit laten en daar die zwaardere (duurdere) voeding van betalen.

@ Superjona

ik zie trouwens ook dat je voor een Z68 chipset bent gegaan, maar die is toch alleen beter voor overklokken? zo ja dan lijkt mij dit niet een moederbord voor hem aangezien hij dat niet wil doen?

is het dan niet een idee om dit moederbord te nemen: azerty

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... wat zou dan de beste samenstelling zijn? Graag in een azerty-link. Zou het op minder geld uitkomen? (zonder SSD's, andere voeding en een ander moederbord?) Dit is het =1&product[7504]=1&product[252897]=1&product[273958]=1&product[361602]=1&product[225309]=1&product[363903]=1&product[260614]=1&product[245679]=1&product[425156]=1&product[280465]=1&product[306125]=1&product[394013]=1&product[364821]=1&product[245452]=1"]linkje zonder de verbeteringen/veranderingen.

@Bergkid, bedoel je nu 2 keer de HD 6970? Ik ging dacht ik voor een enkele grafische kaart, of lees ik verkeerd?

aangepast door Flow.
Link naar reactie
Delen op andere sites

crossfire is 2 of meer videokaarten van ATI geinstalleerd hebben in je pc en allebeide gebruiken.

dit is een mogelijke upgrade die je later wil toepassen, maar het kan zijn dat je dan te weinig watt hebt en daarom is het handig om nu al vast gaan na te denken over mogelijke upgrades.

een HD 6970 gebruikt gemiddeld 230 watt op zijn max. dan denk ik dat je (300 + 2 * 230) 760 watt nodig hebt ongeveer. het is beter om daar iets boven te gaan zitten.

nieuwe samenstelling:

azerty

omdat ik zag dat 800watt ongeveer net zo duur was als 850watt heb ik voor deze gekozen (goede voeding heb ik zelf ook).

de SSD zit er nog in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

PROBLEEM! Ik heb net m'n computer toegestuurd gekregen maar de computer maakt veel geluid. Toen bekeek ik eens alles goed en wat bleek? Azerty had de fan van de processor er niet ingestoken. Ik zou echter niet weten hoe ik deze er in zou moeten monteren, ik ben HELEMAAL niet thuis op dat vlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.