Ga naar inhoud

SAMENSTELLING van een game-PC + randapparatuur

Aanbevolen berichten

Ik begrijp niet echt wat je bedoelt... Bedoel je dat de kabel van de fan niet in het mobo zit of dat er helemaal geen fan op de cpu koeler zit ? Indien de kabel van de fan er niet inzit, sluit de connector dan hierop aan, let er wel op dat je hem er juist opsteekt ( maar dat zal je waarschijnlijk wel merken ;-) )

PS: Heb je al een headset ? Indien je twijfelt aan de kwaliteit van de Siberia V2, wees dan maar gerust, is 1 van de beste headset die ik tot nu toe al gehad heb ;-)

post-20071-1417704469,5148_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zal geen risico nemen en gewoon maandag bellen. Hij maakt nogal veel geluid als ik hem opstart, wordt dit verholpen met de CPU-fan? En waarom zouden ze bij azerty niet gewoon deze opgezet hebben.

Verder heb ik nog geen headset, en ik denk dat ik voor de Siberia V2 ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt de HD 6950 genomen toch? als je catalyst control center installeerd (de driver voor de videokaart) dan staat deze automatisch op overklokken, dit had ik ook hier door gingen bij mij de ventilatoren heel hard draaien en maakte de computer veel geluid.

dit is wat je kunt doen om het op te lossen in windows 7:

1. klik op start
  2. typ in 'ccc' (of 'catalyst control center') in het zoekvak
    post-22150-1417704470,1552_thumb.png
  3. klik vervolgens op het gevonden programma
  4. wacht tot catalyst control center is opgestart en klik vervolgens op preformance
  5. klik nu op AMD overdrive
    post-22150-1417704470,3224_thumb.jpg
  6. als het goed is zie je bij jouw dat bij 'enable AMD overdrive' een vinkje staat haal dit weg
    post-22150-1417704470,3788_thumb.jpg

ik hoop dat dit het probleem oplost, het spijt me dat ik de afbeeldingen niet groter kreeg.

als je op de afbeeldingen klikt krijg je de normale grote als het goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.