Ga naar inhoud

Conexant High Definition SmartAudio HD2


FreddyV

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een laptop met deze interne geluidskaart. Nu heb ik onlangs serieus last gehad van spyware en heb ik die kunnen verwijderen via Malwarebytes. Na het heropstarten had ik vast gesteld dat ik geen geluid meer had. Ik heb op het forum hier gezocht voor dezelfde problemen en heb deze oplossingen geprobeert maar deze werken niet. Muziek die op de laptop staat of op cd speelt hij zonder problemen af maar filmpjes op internet zoals youtube, video.google krijg ik geen geluid. Iemand een oplossing hiervoor?

thx & mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel vergeten bij te zeggen dat ik systeemherstel gedaan had om die spyware te kunnen omzeilen van die dag + malwarebytes scan.

De oplossingen die ik gevonden had was drivers verwijderen en opnieuw installeren en dan nog iets in regedit een bestandje + een tekstregel invoeren. Bij dit laatste stond het eral. Heb dan dat bestandje gewist en terug ingevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.


Dit (KLIK) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm alhoewel ik vroeger hijackthis perfect heb kunnen gebruiken kan ik nu gelijk geen logfile opslaan. Hij zegt dat dit niet bestaat en of ik het wil aanmaken. Na op ok geklikt te hebben geeft hij een leeg kladblok scherm :s

---------- Post toegevoegd om 05:26 ---------- Vorige post was om 05:25 ----------

Hoewel ik vroeger hijackthis gebruikt heb wil hij nu geen logbestand aanmaken. Ik krijg enkel leeg kladblok :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Clarkie: heb vroeger al met dat progje gewerkt maar deze keer zegt hij bij het opslaan van de logfile dat hij deze niet kan vinden en of ik het wil aanmaken. Indien ik ja duw krijg ik een leeg kladblokscherm indien ik nee duw gebeurt er niks. Hier een screenshot van de scan

post-26760-1417704462,7179_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.