Ga naar inhoud

aankoop pc

Aanbevolen berichten

Voor zover ik iets van laptops weet :D zijn Asus, Samsung, Toshiba en Sony de betere merken.

Acer heb ik jammer genoeg meer negatieve dan positieve dingen over gehoord.

Dat is wat ik persoonlijk ondervonden heb.

Hopelijk schieten de Acer gebruikers nu niet met scherp op mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vergeet ZEKER Dell niet in dat lijstje van BETROUWBAAR toe te voegen,zelf reeds een geruime tijd een meer dan TEVREDEN gebruiker van een Dell Laptop.:top:

Overschot van gelijk : Dell mag (moet !) je zeker aan dat lijstje toevoegen...maar we moeten kiezen tussen Acer en Asus...was een makkie... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kost €599 en zit daarmee (amper) €99 boven het budget dat je aangaf in post 1.

Kwaliteit heeft zijn prijs...dat is nu eenmaal zo.

ben ik wel met je eens, kwaliteit heeft zo zijn prijs. maar niet iedereen heeft het geld.

dus ik denk dat we gewoon een dell moeten zoeken binnen zijn budget tenzij hij van plan is het budget op te schroeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een punt bergkid, maar een laptop met aardig wat mogelijkheden én van een kwalitatief merk vinden binnen het budget is quasi onmogelijk...

Als je daadwerkelijk binnen het budget wil blijven ga je moeten rekening houden met het feit dat er moet 'ingeleverd' worden...ik ben van mening dat de kwaliteit van primordiaal belang is, dus : dan zal je moeten inboeten aan prestaties en daar helaas moeten leren genoegen mee nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa, zal ik doen, ik zal naar een winkel in mijn buurt gaan, welke merken moet ik zeker nemen en welke merken zeker niet? gelieve verschillende merken te zeggen want als ze dat ene merk dan toevallig niet hebben dan heb ik nog een tweede keuze, zeg jullie top 3 van jullie merken te nemen en jullie top 3 van niet te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.