Ga naar inhoud

aankoop pc

Aanbevolen berichten

Deze vraag kwam (gedeeltelijk) al aan bod.

In post 14 vind je een link naar een objectief betrouwbaarheidsonderzoek van laptops.

Vanaf post 28 waren er nog berichten ivm 'pro en contra', naar aanleiding van je 'keuzevraag' : Acer of Asus.

Met Asus, Dell, Medion, Samsung en Toshiba (in alfabetische volgorde) zit je goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Misschien toespitsen op wat je wel kan nemen, elke pc zaak heeft de vermelde merken in voorraad of te bestellen.

Een lijstje met wat niet te nemen is naast de kwestie.... instapmodel +/- 500 euro, .... voor het betere snelle werk

+/- 1000 euro en meer. Mij lijkt een instap voor u ideaal ........ ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet vergeten dat je een Dell enkel online kan bestellen en dan kan laten leveren.

Voor €400 kan je ook niet echt een laptop verwachten die games kan spelen en dergelijike. Daarmee kun je gewoon de standaardzaken, zoals muziek downloaden, filmpje bekijken, msn,... dus eigenlijk gewoon wat je verwacht;

Volgens mij zijn de prestatieverschillen van de verschillende laptops in die prijsklasse niet zo groot aangezien dat je niet echt zit met de grafische kaart die zozeer primeert,...

Ik ben niet echt thuis in zo een zaken maar dit is gewoon een vermoeden die ik heb, of ben ik compleet verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen gaan we naar een plaatselijke winkel gaan, ze hebben daar vooral hp, msi en acer denk ik, de eerste 2 ben ik zeker de laatste niet, wat zou ik het best nemen?

---------- Post toegevoegd om 17:29 ---------- Vorige post was om 17:28 ----------

gelieve zo vlug mogelijk te antwoorden, want zoals ik gezegd heb ga ik morgen hem gaan kopen, normaal toch... er is 90 % kans dat we morgen gaan, welke zou ik nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.