Ga naar inhoud

aankoop pc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

bobschaart, die acer dat je mij aanraade, is dat geschikt voor mij, voor algemeen gebruik, een snelle pc en mss een spel? want ik ben erover aan het denken om die te doen?

---------- Post toegevoegd om 16:30 ---------- Vorige post was om 16:29 ----------

ik ben uit belgië

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel de Acer, de HP als de Toshiba zijn prima voor gewoon gebruik...geen van deze laptops is een game-laptop.

De HP is de enige van de 3 die een aparte grafische kaart heeft ingebouwd, maar dat maakt van hem ook nog geen gamer.

Als je echt wil gaan gamen op je laptop kom je in een (veel) hogere prijsklasse terecht.

Qua degelijkheid zijn Acer en HP niet echt de koplopers uit het peloton, integendeel...info hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal spellen speelt geen enkele rol hoor...het gaat over de grafische capaciteiten.

De huidige generatie games zijn veelal veeleisend en dat lukt zowiezo echt niet.

Zoals reeds aangehaald voldoen de voorgestelde laptops binnen jouw budget voor het klassieke gebruik...als je echt wil gaan gamen kom je in een veel hogere prijsklasse terecht : een flink stuk boven de €1000, tot zelfs boven de €2000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal ik doen, bedankt voor de reacties en raad... ik heb nog enkele vraagjes

zal jij reageren?

---------- Post toegevoegd om 20:06 ---------- Vorige post was om 20:04 ----------

ik denk om die acer te doen maar mijn broer weet niet of het een goeie processor heeft, heeft hij een goeie? en als ik een spel zou downloaden van internet, kan ik dat bvb spelen? en staat er daar al een programma op in 'word' genre? welk programma dan, is dat een goed programma dan? is die site veilig want ik denk erover om van het internet te bestellen en te laten leveren bij mij thuis? of zou ik het best uit de winkel halen? want de dichtste winkel is kortrijk rond een half uurtje rijden van mijn woonplaats, maar ik weet niet of ik daar zal geraken of is het ook veilig met de post?

---------- Post toegevoegd om 20:07 ---------- Vorige post was om 20:06 ----------

bol.com | Acer Aspire 5742Z-P624G64MN - Intel Dual Core P6200 / 4096 MB / 640 GB... dit is de laptop dat ik denk om te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat me toe te zeggen dat ik persoonlijk niet echt een Acer-fan ben, maar da's uiteraard een subjectief gegeven.

Meer gedetailleerde info over de Acer Aspire 5742Z vind je in deze review.

Ik zie wel dat de laptop momenteel niet leverbaar is bij bol.com...informeer je goed voor je in het buitenland koopt : in België is de wettelijke garantie 2 jaar, mogelijk is deze in Nederland beperkt op 1 jaar...Bergkid gaat daar meer concrete gegevens over hebben.

In België heb je meestal een trial-versie van Office op je systeem, hoe dat in Nederland zit weet ik ook niet concreet.

Een alternatief is het gratis kantoorpakket Open Office.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.