Ga naar inhoud

aankoop pc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mag ik je 1 tip geven?

Kies een laptop en ga vervolgens naar Google,geef daar dan de gekozen laptop in het zoekvak in met daarachter "Review".

Lees dan de reviews die je aangeboden worden en maak aan de hand van de pro en contra je keuze.

Zo doe ik het ook altijd alvorens te beslissen welk stukje hardware ik aanschaf.

Acer is alleszins een "NO GO" wat ook al duidelijk is uit alle voorgaande post's lijkt mij.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit topic werden al een stapel nuttige info en tips gegeven...ook is er al meerdere keren duidelijk aangegeven welke merken goed zijn en welke te vermijden zijn.

Laat je niet (mis)leiden door een verkoper...die denkt écht niet aan jouw welzijn, maar die rekent puur in termen van winstmarges, te behalen cijfers en bonussen...aan zijn welzijn dus.

Als je een winkel binnenstapt dien je op voorhand te weten met wat je daar 8 minuten later gaat vertrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.