Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik zit met volgend probleem. Het komt regelmatig voor dat ik bij het opstarten niet verbonden wordt met het internet. Wanneer ik dan naar netwerkcentrum ga gaan kijken zie ik dat er een openbaar netwerk gestart is die geen verbinding kan maken :bawling: ipv4 en ipv6 - verbindingsmogelijkheden zijn dan beperkt. Na het uitschakelen van dit openbaar en opnieuw opstarten van particulier netwerk is alles dan weer in orde ;). Weet iemand wat ik moet doen om dat te vermijden ? Alvast bedankt bij voorbaat ... :ciao:

Geplaatst:

bedankt voor de reactie, maar ik veronderstel dat dit xp-taal is (oa de optie autodetect)... Kun je dit ook aangeven hoe dit moet in vista ? Dank bij voorbaat.

Geplaatst:

netwerkcentrum openen en dan de geavanceerde eigenschappen van uw draadloze verbinding openen en dan draadloze netwerken gaan en daar kun je dit veranderen van autodetect en uwe als standaard zetten.

• 1 maand later...
Geplaatst:

blijft moeilijk ... heb naar mijn netwerkverbinding geweest (bij mij netwerk2) ... naar eigenschapppen ... dan zie ik staan configureren ...installeren ... opnieuw eigenschappen (daaronder naamserviceprovider) maar niks te vinden van autodetect of standaard sorry

andytje

Geplaatst:

allee, ik zal deze avond op men vmware effe vista installeren en u screenshots maken hoe, wat en waar. dus effe geduld nog tot dit alles klaar is. miesschien heeft iemand anders vista erop dan mag die uiteraard ook aan't woord uiteraard.

Geplaatst:

kan misschien iets langer duren met de screenshots aangezien het bij psolutions niet alles helemaal goed ging bij de installatie van vista.

ik heb (gelukkig) nergensd vista (meer) op staan, dus ik kan u (in dit geval helaas) niet verder helpen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.