Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Gezien het feit dat je GEEN screen kunt maken van het schermpje (ENKEL ACHTERGROND)ga ik er toch vanuit dat het van het scherm zelf is,ook heb ik er de specificaties eens bijgenomen en blijkbaar is je scherm voorzien van luidsprekertjes en de melding die je op dat schermpje te lezen krijgt heeft volgens mij daarmee te maken.

Zijn die speakertjes via een kabeltje met je pc verbonden zo ja verwijder dat kabeltje eens.

Druk op je scherm eens op de knop/toet Menu en navigeer dan naar Audio,kijk daar eens of er een instelling staat waarmee je dat schermpje kunt uitschakelen.

Als je zo i zo de speakers niet gebruikt dan kun je de Audio zelfs gewoon uitschakelen.(zo is dat bij mijn iiYama scherm)

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Als dat schermpje verschijnt, dan kan ik helemaal niets. Menuknop werkt niet, aan/uit niet, kortom niets op de monitor doet het. Zelfs als ik het kabeltje van de speakers losmaak, gebeurt er niets.

Geplaatst: (aangepast)

Kijk de knopjes eens na of er ergens niet eentje geblokkeerd zit.

Als het schermpje er NIET is druk dan eens op de knop Menu van het scherm en kijk de instellingen eens na onder Audio.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Wat betreft het maken van de schermafbeelding : blijkbaar lukt dit niet met het knipprogramma...

Wanneer het schermpje verschijnt druk je op de PRT SCR-toets.

Nadien open je Paint, klik bovenaan links op plakken, sla dan de afbeelding op en voeg ze in een volgend bericht (hier op het forum) toe als bijlage. (klik er op).

Mijns inziens ga je er zo wel in slagen om de melding vast te leggen.

Meer info over het maken van een schermafbeelding op deze manier vind je hier (klik er op).

Geplaatst:

Het lukt gewoon niet om de afbeelding te knippen. Als ik volgens alle regels knip, dan heb ik uitsluitend de afbeelding achter de zogenaamd uitgeknipte afbeelding. Wat ik ook doe, het komt en gaat vanzelf. Het komt zeker als ik een van de knoppen op de monitor aanraak. Het scherm ziet er exact uit als een van de beginschermen waarop staat: auto-config please wait.

Inmiddels ook de kabel van monitorspeakers losgemaakt. Effect blijft eender.

---------- Post toegevoegd om 12:23 ---------- Vorige post was om 12:21 ----------

Het lukt gewoon niet om de afbeelding te knippen. Als ik volgens alle regels knip, dan heb ik uitsluitend de afbeelding <STRONG>achter </STRONG>de zogenaamd uitgeknipte afbeelding. Wat ik ook doe, het komt en gaat vanzelf. Het komt zeker als ik een van de knoppen op de monitor aanraak. Het scherm ziet er exact uit als een van de beginschermen waarop staat: auto-config  please wait. <BR>Inmiddels ook de kabel van monitorspeakers losgemaakt. Effect blijft eender.

Geplaatst:

Dan ben ik zo goed als zeker dat het aan het scherm zelf ligt.

Kun je eens vragen aan kennissen-familie-vrienden-buren of je van hen even een scherm mag gebruiken dit om volledig zeker te zijn.

Als dat vervang scherm het probleem niet vertoond dan weet je zeker dat het scherm een defect vertoond en dus aan vervanging toe is.

Geplaatst:

Ga ik organiseren! Ik vrees ook dat ik aan een nieuw scherm zal moeten. Zo het een en ander uitsluitend moeten we eigenlijk wel tot deze conclusie komen.

Bedankt voor jullie hulp en support.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.