Ga naar inhoud

laptop niet gebruiksklaar

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

Ik zit hier met een laptop van mijn stiefzoon die zogezegd zou moeten gerepareerd zijn. Maar er loopt allerlei mis met deze laptop. Hij zou graag deze willen gebruiken om naar cd's te luisteren en naar dvd's te kijken. Er komt geen geluid uit wanneer ik een cd in steek. Via wmp 9 krijg ik het bericht dat het bestand niet kan afgespeeld worden omdat er een probleem is met het geluidsapparaat is geconstateerd.

Ik heb ondertussen eens gekeken bij apparaatbeheer en daar staan gele vraagtekens bij de volgende apparaten: - Ethernetcontroler - multimedia audiocontroller - Netwerkcontroller - Onbekend apparaat - PCI modem - Videocontroller - Videocontroller (VGA compatibel). Elders heb ik alle plustekens geopent, maar geen andere vraagtekens gemerkt.

Voor zover ik weet zou het niet noodzakelijk zijn om met deze laptop op internet te kunnen, maar alleen om cd's en dvd's te kunnen afspelen.

Kan ik van hieruit hulp krijgen om dit tot een goed eind te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op je vaste pc waar je de drivers mee download kies je voor Opslaan, en zeker niet installeren daar de drivers niet voor de pc zijn waar je ze op download, sla ze allemaal op in bv. 1 map, als je alle drivers gedownload en opgeslagen hebt in deze map, kopieer je deze map naar je usb-stick en breng je ze over naar de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al deze drivers geïnstalleerd en kan reeds cd's afspelen, alsook kan ik met deze laptop op het internet. Dat is reeds allemaal in orde. Alleen kan er nog geen DVD mee afgespeeld worden want krijg de mededeling dat er geen compatibele dvd-decorder is geïnstalleerd.

In elk geval sta ik al heel ver waarvoor mijn oprechte dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.